Stön & stånk

Så har man klarat av ett pass bodypump igen i kväll. Kör det nu 2 gånger i veckan & bdet känns kanon. Det behövs kan jag säja, man är på tok för svag i rygg, axlar & armar. Nu ska gäddhänget bort.
I morgon börjar spinningen igen. Känns lite gruvsamt, förmodar att det blir en nära döden upplevelse. Det är ju ett tag sedan vi körde spinning men det som inte dödar härdar säjer man ju.
Har ledig vecka & njuter av det kan jag säja. På lördag drar jag upp till stugan några dagar. Ni kan tro att jag längtar dit, blir en sväng till dit i slutet av månaden sedan får stugan vara över vintern.
Nä nu ska jag slöa lite i soffan innan det blir sängen. Skulle ha gått en bloggrunda men jag orkar inte i kväll.
Natti natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0