WOW

vad teatern va bra i går. Så himmla kul. Mycke under bältet humor men det gillar ju jag, även lite pruttat så då förstår ni att jag hade skoj.
I dag drog jag till Birsta. Affären Zizzi har gått i konkurs så det var 30% på allt. Nja Zizzi går bra men dom andra affärena som tillhör samma går inte lika bra. Jätte synd för jag gillar verkligen den affären & tjejerna som jobbar där är toppen. Nåväl jag köpte två par jeans & två toppar + ett halsband. Sedan fick jag även betala för Anne-Lie (kortet funkade inte) & min syster kom ditt oxå. Då kom hon på att hon inte visste vad hon hade på kortet. Ja det vart en del skratt där i kön kan jag säja.
Efter det gick vi & tog en sallad på Charm så jag är mätt än.
Min fotled är inte vidare glad i dag. Jag har ju spelat fotboll en gång i tiden & pajat ett ledband & går jag en lång sträcka känner jag av det. Men det är redan bättre nu så jag ska inte gnälla så mycke. För snart ska jag iväg på gympa men det konstiga är att då känner jag inte av den lika mycke...som tur är.
Får bli en runda hos er i kväll.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jaha man fick inte stå med att det var med MIG du shoppade, men du är väl sur för att du fick betala hi hi hi.

Svar: Han kommer inte lära sig något mer för vissa kommer ha alkohol i kroppen :)

2009-03-12 @ 19:48:44
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: britten

vet du ! jag blir alldelens snurrig i huvudet när jag kommer till Birsta ...tycker det är jätterörigt där.....kul att teatern var bra ..det är kul att gå på teater../ kram

2009-03-12 @ 19:50:57
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det är många affärer som verkar gå dåligt nu.

2009-03-12 @ 20:19:10
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0