Lördag kväll

& jag sitter nu på jobbet. Allt lugnt än så länge & vi hoppas det håller i sig för det är kallt ute 13 minus. Fast det är ju full måne så då brukar en del bli lite stökiga. Själv märker jag inte av full månen men det kanske blir när man blir äldre.
Innan jag drog iväg på jobbet hann jag se lite av Stjärnorna på slottet. I kväll var det Jonas tur att bestämma & fixa. Har i tidigare program varit lite besviken på Jonas, lite gnällig men det är klart vi ser en timme av en hel dags filmande så då blir det som det blir. Svt vill ju ha tv som lockar. Kul att se hur roligt han tyckte det var med allsången som han ordnat. Får väl se resten av programet när det är nån repris. Han talade väldigt varmt om sin dementa mamma. Det gjorde han även på showen jag såg i fjol.
Nä nu är det dax att jobba igen.
Sov så gott nu alla blogg läsare & ni tack för alla kommentarer. Man blir så glad av dom ska ni veta fast ni är en del som läser & inte lämnar avtryck oxå. Men kanske en vacker dag ni ger er till känna.
Kram på er.
                                                

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas att fullmånen vaggar dem till sömns istället för att de ska vara vakna! Jag ska ta å sussa jag så ha en bra natt och kör lugnt ;-) Kramiz

2009-01-10 @ 23:34:55
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Lena

Du får ha det gott på jobbet...eller du kanske har slutat nu :)



Jag har missat stjärnorna på slottet helt denna omgången, det var ju rätt bra sist det gick!



ha det fint och du jag känner inte heller av fullmånen :D

2009-01-11 @ 00:26:54
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Christina

Hejsan på dej!

Erkänner här att jag brukar kika in till din blogg!

=)Kul tt läsa vad du gör! Vi är ju iaf i samma branch...!

Kram!

2009-01-14 @ 13:52:59
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Christina

fniss nu var det på vippen att jag fortsatte att vara anonym trots kommentaren. Glömde skriva fullständigt id! Här är jag! =)

2009-01-15 @ 07:33:29
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0