Gäsp

Är hem en snabbis efter jobbet men får inte lägga mig riktigt än. Ska till Fränsta & välja tapeter & en sväng till gammel fasters lgh med gardinstänger.
Fast sedan gör jag en stört dykning ner i sängen.
Har haft två rätt lugna nätter men ack så kallt det vart i natt. 18 minus nu på morgonen.
I går morse när jag hade lagt mig tänkte jag va skönt att det är söndag i morgon går jag på fri vecka tänkte jag. Att den gått så fort tyckte jag var lite konstigt. Tills jag insåg att det bara var tisdag & att jag hade 4 nätter kvar av min lång vecka. Snacka om besvikelse. Vart så deprimerad så att jag sov till 15:55. Vart så förvånad att det var svart ute...ha ha ha ja ni hör att jag är klar för ett demens boende snart.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vilken besvikelse!!!

Jag hade nästan blivit ledsen efter en sån upptäckt.

Men 4nätter går ju ganska snabbt bara det finns saker att göra.

2009-01-07 @ 09:12:05
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Lycka till i Fränst, jag förstår besvikelsen det måste kännas tungt. Känner mig lite orolig för Kruse vet han om ditt tillstånd?

Sov Gott du vaknar säkert med huvudet upp och fötterna ner.

Kram

2009-01-07 @ 09:41:06
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: Louice

Ajaj! Vilken besvikelse! Hemskt det där då man tror man är ledig o så inser man plötsligt att det jobbdax!

Är oxå dagavill...troddde det var måndag idag.



Vi hade -21,5 i helgen under natten...Hatar detta att man ska klä sej så mkt för att kunna vara ute o sen hinner man börja svettas som en galning inne hos vårdtagaren bara ska in o kolla lite.



Apropå polisen...mina kollegor som jobbade nyårsaftonsnatt hittade en knivbeväpnad o drogpåverkad helt okänd man inne hos en vårdtagare den natten. El det var den ena kollegan som var ensam på sin rutt (som vi alltid är). Stackars tanten var jätterädd. Som tur var så var han utsalgen i princip...Men polisen var snabb! Kom ju från Umeå (6 mil) men det tog bara 40 min så de åkte nog direkt fast de hade mkt göra där oxå.



Ha det!

2009-01-07 @ 12:04:12
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Monke

Man är lite dagvild...



ska du anöska om en plats på Brynet??! hahaha..

2009-01-07 @ 12:16:34
URL: http://monkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0