Fy för mig

vad jag varit dålig att blogga sista tiden. Har ju varit hemma sedan tisdags kväll men varit på tok för trött för att ha ork eller lust. Men jag ser att ni är trogna & tittar in här hos mig.
Jobbade onsdag & torsdag natt, rätt lugnt det liksom rullade på hela tiden. Till veckan jobbar jag måndag till onsdag. Tog onsdagen så fick jag vara ledig söndag. Jag & Birgitta åker ju på fredag upp till A-L på Österåsen. Ska bli härligt med några dagar som bara är för en själv. Bada, promenera & för hoppningsvis är det några kul aktiviviter där. Funderar oxå på att göra nån spa behandling. Visst låter det härligt?
Har tagit en ordentlig sov morgon i dag vaknade strax efter tio. Kruse har nyss vaknat till liv så det är väl bäst han får gå ut.
I dag står det städning på programet, tråkigt men ett måste.
Jag ska nog få in en blogg runda medans jag far fram med snabeldraken.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ville bara berätta att baddräkten har kommit :).

2009-01-24 @ 13:50:27
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: ulrika

Skit unge kan du vara själv!! ha ha. Ja visst är det roligt att fler och fler börjar blogga.

2009-01-24 @ 15:41:49
URL: http://busigapulkans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul & städa va, själv gjorde jag det förut i vecka. Ha det gott, kram.

2009-01-24 @ 17:29:37
Postat av: Mia

Snabeldraken min har nog somnat eller gått i ide tror jag. hahaha... För jag har inte sett till han på ett tag. :-P

Hoppas du får en kanonresa! Gud så skönt att få komma iväg så där.

2009-01-24 @ 17:38:11
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0