Slut som

artist. Kan Bara sammanfatta dessa dagar så.
Nja kanske inte så illa men nära i alla fall.
På fredag vart det inte så mycke gjort eftersom klockan var rätt mycke innan vi var uppe. Vi bar ner ett köksbord & en bäddsoffa i alla fall. Sedan drog jag & Birgitta iväg & handlade så vi skulle ha nån mat.
A-L kom väl vid halv sju tiden & då fick vi äntligen käk.
Huset är stort & det har bott 2 generationer där. Kan säja att det finns massor av grejer. Vi har konkat & burit, sorterat, diskat, packat & även vart  på skrotten med en del.

Ändå är det grejer kvar så i början av maj åker vi igen.


Kom hem i går kväll efter en mellan landning hos Birgitta. Stupade på soffan & Kruse gick direkt till sin bädd.

Sovit som en gris i natt. Tänk va det är skönt med sin egen säng.


En sak jag tänkt på när vi var där i huset är att man kanske skulle börja röja själv här hemma för man sparar på tok för mycke grejer.


Nä nu ska jag packa upp & tvätta lite.

Blir en blogg runda senare i dag.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: ejmis

Tror jag stog bredvid sin syster på apoteket i Birsta idag =)

2009-04-22 @ 04:35:10
Postat av: Mia

Usch, det brukar inte vara det roligaste att röja så där...men skönt sen när det är gjort...

Ha det gott!

2009-04-22 @ 11:19:53
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0