Snart så

Är mitt arbets pass över bara 3 1/5 timme kvar. Sedan har jag lång ledigt igen, 9 dagar. Ska bli så skönt bara så ni vet.
Tisdag ska jag på min första mamografi. Tänk att äntligen ska nån klämma på mina bröst...fniss. Kunde inte låta bli att skriva så. Sedan blir det frissan, slingor, färgning & klippning ska det bli. Få se om Erika har nån ny ide för håret.
Efter det drar jag iväg till stugan en vecka. Ska väl börja göra höst tänkte jag, ta bort lite blommor & klippa gräset. Fast det ska nog bli tid för lite mys oxå är tanken. Elda i öppen spisen & tända massor av ljus. Jag gillar när hösten kommer med mörkret & man riktigt kan kura i soff hörnet. Både jag & Kruse trivs där i stugan men det tror jag ni redan har förståt.
Nä nu kallar arbetet.
Ha en riktigt skön måndag nu alla!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gott att vara långledig! L

Maria, ICA har inte så pjåkiga svampar, dom heller! ;-))

2008-09-08 @ 06:54:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Va skönt att få komma iväg till frissan. Jag hade hoppats på en omgång jag med, men nu fick jag en kallelse till tandläkarn istället. :-(



Skönt med 9 lediga dagar! Nästan som en minisemester ju!

2008-09-09 @ 20:53:33
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0