Mystik

Var rätt trött i går efter marknaden, kom i säng halv ett. Sommnade snabbt & vaknade 18:45. Var lite mosig men det var det värt. Det vart feta ost, Boltjärn blå & Tant grön, goda ostar kan jag meddela. Köpte 3 halsband, ett av dom har jag redan gett bort. Plast påsar & tvätt nötter. Ja de heter tvätt nötter som man ska använda istället för tvätt medel & sköljmedel. Var bara tvungen att köpa för att testa, ska bli spännande & se om det fungerar.
Gick en sväng med Kruse nu när jag kom ifrån jobbet & här är det dimma. Ser så mystiskt ut när man blickar över vattnet.

Kruse ser lite fundersam ut eller hur?

Ser lite häftigt ut med dimman. Vad döljer sig där undrar man.

Nä nu blir det sängen.
Ha en riktigt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag såg inte dej på marknan..

Kram

2008-09-07 @ 11:01:25
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Det är häftigt med dimman...lite mystiskt liksom... L

2008-09-07 @ 19:39:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0