Härliga minnen från sommaren

Matilda & Adam hälsade på mig i stugan i sommar. Dom ville gärna åka till Junsele djurpark & så vart det.
Jag gillar katter men till dessa två skulle jag inte våga mig in kan jag säja.
                                                              
                                                               Tänk att bli omklappad av dessa vita lejon. 
                                                              
                                                              Sedan fanns du ju även björnar. Känns bäst på ett säkert avstånd.
                                                            
                                                             Har ni sett vilka snyggingar.
                                                            
                                                             Adam hungrig efter besöket på Junsele.
                                                            
                                                             Storasyster Matilda var trött hon.
                                                           
                                                            Lunch på Myre cafe innan Birgitta & barnen åker hem.
                                                          
                                                           Ser ni ekorren skymta där i granen? 
                                                         
                                                          Nä nu blir det sängen.
                                                          Natti natt på er alla.
                                                          

Kommentarer
Postat av: Katta

Neeej! Va ni på Junsele utan mig! Jag som ville dit iår =( Fick ju gratis inträde från jobbet och allt.. :(

2008-09-04 @ 23:47:31
URL: http://blog.punkslyna.com/
Postat av: yvonne

Vilka snygga lejon och gulliga ungar!!

2008-09-05 @ 06:24:01
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vilka härliga fotografier du tagit.

Hoppas du fått sova ut.

Ha det bra //Anna-Carin

2008-09-05 @ 08:13:08
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Mia

Det är mäktigt med stora missar. :-D Men jag skulle nog hålla mig på avstånd från dom där faktiskt.

Väldigt fina bilder.

2008-09-05 @ 08:26:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Härliga bilder!



Kram

2008-09-05 @ 19:36:35
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0