Full fart

vart det här i morse kan jag lova er. Bakade 2 äppel kakor, gjort en fläskfile gryta & fixat lite annat där i mellan.
Fast jag får väl skylla mig själv...jag jobbar bäst under press. Vad är det man säjer...Hungriga vargar jagar bäst. Det är jag det.
Trodde jag skulle ha mer tränings värk i dag men det känns faktist helt okej. Strechade ordentligt efter spinningen.
Nä nu ska det diskas sedan kan Birgitta & barnen komma. Har lite tid till godo så jag kanske kan sitta lite & inte se ut som på bilden.
                                                         
Fast så där känner man sig en del dagar tycker jag eller är det bara jag som gör det?
Ha det så bra nu den lördag. Här är det vackert höst väder så kanske man hinner ut på en promis med Kruse.
Tjing på er alla.
Jo föresten så vart det inget glas vin efter spinningen. Var rätt slut så jag låg mest på soffan. Fast i kväll ska jag bjuda A-L, Lennart & Bettan på mat så då ska jag ta vinet. Nån måtta får det väl vara...inte bara sus & dus i en undersköterskas liv...asg

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad har du gjort för god gryta? Kommer receptet sen?

2008-09-20 @ 12:51:42
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Emmis

Tack! För det är lätt att jag samtidigt slår på mig själv och inte tycker att jag duger. Dina ord värmer mig och jag blir stärkt!



kramar!

2008-09-20 @ 12:59:28
URL: http://emmish.fjongstock.com
Postat av: Katta

Jag hoppas väl Ratata är bjuden också! ;(

2008-09-20 @ 15:10:50
URL: http://blog.punkslyna.com/
Postat av: anette

Men hallå!

Nu har jag förskjutit resan till Gävle för att komma till dig ikväll, så haru inte ens skrivit med mig. :(

2008-09-20 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0