Allhelgona

Nu kommer helgen som vi tänder ljus på gravarna & tänker på våra nära & kära som lämnat oss. Jag vet att en del inte gillar när det tänds ljus på gravarna. Själv tycker jag det är vackert ser varmt ut. Vi brukar & säja att man tänder läslampan. Så när man åker förbi så ser man många som ligger & läser.
Själv ska jag åka på pappas grav i morgon & sedan på minnes lunden där mamma ligger nu med sina två systrar.
Så nu önskar jag er en riktigt skön allhelgona helg.
                                                                               

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker det är jättevackert... L

2008-10-31 @ 18:16:50
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0