Svettigt

Har inte blivit mycke till blogg sita dagarna men nu kanske det blir lite ordning. Har jobbat hela helgen så man blir lite osocial.
I går skulle jag på cellprovtagning på sjukhuset 15:30 vaknade fem i tre så det var liksom kört förstår ni. Fick ringa & säja att jag försovit mig hon jag pratade med lät lite fundersam men jag förklarade att jag jobbar natt.
I dag har vi nog mest tagit det lugnt. Promenad i solen, jo faktist solen var här i dag. Sedan hälsade vi på Anne-Lie & lilla Nisse. Han har vuxit men stackarn har gips än. Tyvärr for jag ifrån cameran så här är en gammal bild på Nisse.

I eftermiddag gjorde jag en grönsaks gratäng med zuzzini, aburgin, lök, grädde & lite smaksat cremefraich. Vart inte så dum.
Har nyss kommit hem efter att ha plågat mig genom ett pump pass. Det är hemskt va dåliga muskler man har men det blir bättre.
Nå vad har ni gjort i dag?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad har voffen gjort då? Om han har gips menar jag? Jag måste ha missat många inlägg hos dig.

Skämmas borde man. Ska nog läsa hela kvällen nu! :-D

2008-11-11 @ 21:17:16
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Herrejisses, jag trodde ni hade så där somrigt nu!!!! :-))

2008-11-12 @ 18:22:21
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0