Nada

Kan meddela att det inte vart nån vinst i går. Måste ha varit nåt fel på bingo brickorna...fniss. Katarina & Bettan kom med Ratata samtidigt som vi anlände till bingon så vi slog följe. Lite små kyligt så det var gott med kaffe & macka sedan.
Jag, Birgitta & Adam besökte pappas grav, mormors grav & mamma på minnes lunden. Så fint med alla ljus.
I går kväll myste jag & Kruse inne i värmen. 10 minus var det när vi la oss. Brrrrrrrrrrr.
I dag var det promenad i det vackra vädret. Riktigt skönt för det hade slutat blåsa.
Nu ikväll har jag varit till Torpshammars kyrka, det var minnes stund för dom som dött under året.
Nu blir det kaffe & glass medans jag ser slutet av Sjön suger. Lennart Jähkel är ju med....gillar honom skarpt. Ni kanske minns att jag drömde om honom & vi var såå kära....det ni.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jodu, han är en Jähkel på kärlek.... ;-)

2008-11-02 @ 21:27:47
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja, det var säkert något fel på dina brickor.. hihi, det är det alltid om jag spelar något oxå.. Men förresten, vann 50 kr på Triss igår. köpte två nya,vann 25 kr idag..Blir en ny lott imorgon.. En miljon lott då, eller vad tror du...hmm, gissar på nit...hihi. Ja denna Jähkel är är en bra skådis..

Ha en fin vecka...kram

2008-11-02 @ 21:41:46
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0