Trötter

Jag tog sovmorgon i dag...kom visst efter min trötthet efter resan. Tyvärr blir det inga bilder från den, cameran vart kvar hemma. Hade varit så ordentlig & lagt fram den men tyvärr ko0m den inte med.
Vi hade kanon mysigt på tåget, drack vin & små underbara saker Sussi gjort. Typ drink tilltugg...mums var det i alla fall. När vi kom fram till kungliga huvudstaden tog vi vår packning & strosade lite. Tyvärr fick Helen ett tråkigt samtal ang en arbets kamrat så då vart vi sittandes på en uteservering & drack kaffe & pratade om det. Norrläningar som vi är så smög vi ner lite medhavd päronkonjak i kaffet. Sedan tyckte vi det var tajm för lite käk & nån dryck. Så vart det i den underbara solen. När vi kom ombord strålade kvälls solen så vi vart sittande på däck ett bra tag med varsit glas god dryck. Vi var på kareoke, Sussi var den endaste av oss som var upp & sjöng min röst satte stopp för nån sång. Lite disco vart det oxå under resan. Nåväl mysigt hade vi.
Stockholm hann vi göra lite på lördag & söndag innan tåget gick hemåt. Många skratt vart det kan jag säja. Vi blir rätt tokiga när vi kommer ilag.
I dag har det blivit lite fönster putsning fast det blir mest stökigt när jag håller på men en dag kanske det blir ordning här.
Bettan var hit med Ratata så det blev lite livat. Kruse ville verka cool & gick ner i Ljungan för att dricka vatten. Ratata såg lite fundersam ut men var ner en sväng i vattnet oxå.
Nu får det snart bli sängen för i morgon blir det utbildnings dag med jobbet.
Sov gott nu alla där ute.
                                              

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ja jag säger då det....du kan verkligen förlusta dig.Men det är väl det livet går ut på eller hur?

2008-05-27 @ 22:57:43
Postat av: Mia

Det låter som ni haft hur roligt som helst trots fyllskallarna på båten. ;-)



Jag klippte mig på John Bauergymnasiet. :-D Billigt och bra. :-P

2008-05-28 @ 08:25:59
Postat av: Inger

Du verkar då kunna ha trevligt.. men fönsterputs lät inte såå kul.

Hoppas du sovit gott och kan gå på din utbildningsdag...Härligt att få skratta gott, jag har förstått att du kan det..härligt..

ha det gott

kram

2008-05-28 @ 15:40:52
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0