Rullat på

I dag vart det Fränsta mest hela dagen. Först banken sedan sport affären. Jag köpte ett par walking skor i fjol vår, efter ca 2 månader fick jag gå tillbaks för dom gått sönder. Jag fick nya & nu var jag tillbaks igen. Nu köpte jag ett par andra, ecco. Behövde bara lägga på 100 kronor så det kändes ju bra.
Jag & AnnaLena var på Treklövern & fixade inför minnes stunden i morgon. Ställde fram bord & stolar så nu är det fixat.
Efter det åkte vi hem till A-L så hundarna fick rasa av sig lite. Herre gud va dom kan härja säjer jag bara. Så nu snarkar Kruse så gott är själv lite sugen att ta en tupplur.
Kram på er alla där ute i cybern!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hade varit problem att kommentera det här inlägget. Vet inte varför.

2008-05-09 @ 23:02:53
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Maria

Men nu gick det...har jag magiska fingrar kanske eller bara strull här på blogg.se

2008-05-09 @ 23:03:54
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Mia

ecco är bra skor! Dom är värd varje krona tycker jag.



Jag beklagarverkligen sorgen. Men i minnet finns alltid fina och roliga stunder att plocka fram.

Kram!

2008-05-14 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0