Vilket sportlovs väder

I söndags så jobbade jag sista natten så nu är jag långledig. Känner att jag verkligen behöver den just nu. Snöade gjorde det hela natten, man känner att man blir så där stirrig i ögonenen när man åker med bilen. Så när jag kom hem i går morse föll snön än så det var inga problem att lägga sig. Sov väder var det. På em var jag & Ingrid & simmade som sig bör på måndagar. Det var bara vi i bassängen inga sportlovs barn. Skönt för bassängen är liten här i Stöde, 12,5 meter lång. 
I dag är det ett härligt väder så nu ska vi ta en kort promis sedan käka & åka till skogen efter det.
Njut av er dag nu! 

Kommentarer
Postat av: Inger

Visst är det underbart att simma, när det är få i bassängen..Man njuter av varje simtag..
Du är duktig som simmar, sedan ute med Kruse och motionerar.. Bra med hund, då kommer man ut i ur och skur.. Det är bara rätt kläder som gäller.
ha en fin dag.
Kram

2008-03-04 @ 12:46:02
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: britten

Jag brukar säga
att moffi är min livförsäkring..han ger mig frisk luft och motion..njut av din ledighet..kram

2008-03-04 @ 14:45:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0