hmm

Känner mig inte riktigt hundra måste jag erkänna. Lite hostig & vass i halsen så det blir till att kurera så man är frisk till i morgon kväll. Ska ju jobba hela helgen & det är ju storhelgs ersättning, då är det ju dumt att vara sjuk. Det blir väl några extra kronon i alla fall.
Håller på att röja lite här hemma. Solen är ju framme så man ser allt...tyvärr. Nja inte att solen är framme men dammet. Bäst att passa sig så ingen anmäler mig till det där städ programet på 4:an. Fast jag tycker nog att jag har långt tills jag platsar där.
Nä nu åter till snabel draken.
Vi syns på Blåkulla sedan!

Kommentarer
Postat av: camilla

Önskar dig en trevlig påsk!
Och krya på dig.
Kram

2008-03-20 @ 14:56:52
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0