Sååå tråkigt

Killarna räckte inte till riktigt tyvärr. Hade gärna sett att dom gått vidare eftersom jag skulle kunnat se nästa match i lugn & ro. Hann hem & se drygt halva sista halvleken.
Teater träningen gick bra i dag, det var tänkt att vi skulle köra igenom två gånger men Peder tyckte vi gjorde bra ifrån oss så det vart en gång.
Jag har bestämt med Birgitta att jag ska komma dit på midsommar afton. Äta & dricka gott blir det.

Har fått en inbjudan till bröllop i Agusti men kan nog inte gå. Sånt är livet kan inte vara överallt.

Nu ska jag ta & diska så är det en sak mindre att göra i morgon.

Sov gott nu alla!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Visst måste man välja bort vissa saker ibland.

Sista arbetsdagen innan semestern för mig idag=)

Måste handla efter jobbet...inget bra val av handlingsdag kanske men så blir det.

Ha en bra dag!

2008-06-19 @ 06:19:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Jag önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg !!!!!

Vi hörs om lite drygt två veckor....

Kram på dig

Margaretha

2008-06-19 @ 13:38:33
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0