Tillbaks

Ja nu tror jag att min blogg torka börjar gå över & jag är tillbaks här.
Veckan har rullat på som vanligt. Jobbat måndag & tisdag natt med en ny arbets kamrat. Vi hade två rätt lugna nätter men det kan ju vara skönt när en är ny på jobbet. Blir ju en del information när man är ny. Så nu ska vi ge oss i kast med att jobba helgen.
Det har blivit lite taskigt med promenader den här veckan upptäckte på tisdag att Kruse haltade. Vet inte om det vart nåt när han & Ratata lekte på måndagen eller om han gjort sig illa på skaren. Har klämt & känt på benet flera gånger men han reagerar ej så det kan ju inte vara så illa. Springer gör han oxå när han är lös.
Har lyckats simma två gånger den här veckan. I går hängde Ingrid(en jobbar kompis) med hennes yngsta flicka följde oxå med. Simmade ca 40 minuter. I dag då ska jag iväg & testa ett lättare spinning pass så ni får väl se om jag överlever...asg.
Nä nu ska jag fortsätta med snabeldraken kan säja att det är behövligt.
Update senare.
                                                                                  image98

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är tillbaka =)

2008-02-08 @ 10:22:35
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: britten

Välkommen tillbaka i gänget..ja snabeldraken ja ! här skiner solen i dag och då käns det som om han borde följa med hela tiden..hoppas du får en trevlig helg..k
britten

2008-02-08 @ 10:26:39
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Mia

Jag kikar in titt som tätt för att kolla om det hänt nåt. Men nu har jag tydligen missat lite här va.
Kul att se att torkan gett med sig!
Ha en underbar lördag!

2008-02-09 @ 14:29:48
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0