Tredje advent

Så var det tredje ljusets tur. Jag som inte ens tagit fram adventsstaken. Nåväl har ju så många andra ljusstakar & lycktor frame.
Har sovit som en gris, först nån sväng på soffan & sedan i min härliga säng. Tänk vad det är skönt att kura ihop sig under täcket. 18 minus var det vid ett tiden i natt när jag var ut sista svängen med Kruse. Nu är det 10 minus "bara".
I dag ska vi ha årsmöte teaterföreningen. Har ju provat två gånger förut i år men vart inget då. Så nu får jag lämna min ordförande post. Var inget jag ville bli men ibland får man göra nödlösningar. Och som ni hör var det jag...fniss.
Nä nu ska jag kanske göra nåt vettigt innan jag ska iväg.
Ha en go söndag alla där ute.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Har ni någon ny föreställning på gång?

2008-12-14 @ 12:46:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: lena

Det låter kallt där uppe!!

Det är ju så kul med teater:)

Ha en fin 3e advent, kram lena.

2008-12-14 @ 14:34:15
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0