Söndag

I går så pyssla jag här hemma, tvättade osv.
Matade grannens hundar eftersom han fick åka på sjukhuset i fredags. Han hade halkat när han skulle sätta i motorvärmaren & slagit revbenen & var väl lite mörbulltad.
Åkte upp till A-L vid middags tid....*L*...ful får man va men inte dum. Där gjorde vi gratäng & åt rökt file. Vart lite vin & Irish coffe efter maten. Kokade senap åt oss oxå, stark & god.  A-L vart lite sur för kanal ett funkade inte & hon ville se dansbands tävlingen. Själv så gjorde det inte så mycke.
Bettan var en pärla & skjutsade hem mig & Kruse.
Nä nu ska jag ta & utfodra Kruse & grann hundarna.
Ha en skön söndag alla där ute.


Kommentarer
Postat av: Mia

Som sagt..man får inte vara dum! S

2008-12-21 @ 15:51:44
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Linda Westerberg

Hej!!! Det var inte igår.. Kul att du hittat min lilla blogg. Allt bra med dig? jobbar du kvar på Service H.? Vist är det kul med allas bloggar, på så vis får man ta del av varandras liv.

Ha det gott, god jul på dig!!!

2008-12-21 @ 16:17:02
Postat av: Anne-Lie

Hej på dig, har försökt kommentera den första texten men får bara error, eller det kanske är jag som är error efter allt julstök. Var nu rädd om dig och ha en härlig Jul. Många varma kramar från mig och Nisse voff

2008-12-23 @ 08:39:56
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0