Jaha

då lider året mot sitt slut & ett nytt år träder in. Ja vad ska man säja om året som varit tro. Det har hänt en del under året som gått. Det som jag minns mest var att min mamma dog. Hon har ju varit sjuk efter sviterna av en stor stroke i ett antal år & nu så ville hon inte längre. Man såg att hon var nöjd på livet. Visst var det sorgligt men ändå en befrielse för henne. Hon hade ju tur & fick ha assistener & kunde tack vare det få ett rätt fritt liv. Sista två sommrarna minns ni som följt min blogg att vi tagit mamma till stugan jag & mina två systrar. Lite knepigt att  få till det där eftersom vi inte har rinnande vatten men med gemensamma krafter så går allt. Många skratt vart det där när vi bla tvättade håret på henne. Mamma har trots sin sjukdom fått hänga på oss döttrar på olika grejer. Mitt 40 års kalas var hon med & man såg hur kul hon tyckte det var.
Ja det är väl det jag minns mest från 2008.

Ja här ser ni hur hon njuter av våran behandling...den som vill vara fin får lida pin.
Vad minns ni bäst från året som gått?

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vad fint du har skrivit om din mamma. Jag minns så klart annonsen på Nisse, och när vi åkte och hämtade honom. Jag blev 40 och hade ett härligt kalas. Sen alla underbara människor jag har i mitt liv. Gott Slut

2008-12-30 @ 20:52:12
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja det är mycket man minns,, men det kanske mest jobbiga var oxå när svärmor gick ur tiden,men det var visserligen i dec, året innan, men begravning och allt vad det har med sig är ju jobbigt.

Sedan vår sommar förstås,, det är alltid skönt, när man kan vistas vid stugan,, sedan semestern till Malaga. Och sist men inte minst, vi har alla varit friska och mått ganska bra detta året.. hoppas på det nästa oxå..

Gott Nytt År

till dig och Kruse.. kramkram till er oxå...

2008-12-30 @ 22:18:41
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0