Dåligt med bloggande

Vet inte vad det är med mig men det blir lite bloggande nu för tiden. Dålig att gå in & läsa & kommentera hos er oxå kära cyber vänner. Fast jag gjorde ett litet ryck nu men har inte hunnit med alla. Får fortsätta i morgon.
Festen i går var jätte trevlig. Goda strömmingar vill jag lova att det var. I & N som vi var hos hade gjort så fint ute på logen. Vi känner oss så hedrade att vi fick komma ska ni veta. A-K var snäll & skjutsade oss hem, bara att ringa. Så vid halv ett tiden var vi hemma.

I dag vart det promenad med Kruse sedan kokade jag kaffe & fixade mackor till mig & min syster. Hon & Ratata var i lingon skogen, så där fick hundarna härja fritt medans vi fikade. Sedan hängde vi med dom hem & hjälpte till att rensa lingon. Som belöning fick jag middag, inte helt fel. En underbar dag med mycke sol.

Nä nu blir det bingen för jag har en del projekt i morgon. 

                                                     


Kommentarer
Postat av: britten

så härligt med surisar...det riktigt vattnas i munen på mig..önskar dig en fin vecka

2008-09-01 @ 05:55:35
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: yvonne

känner lika vad det gäller bloggandet,men det blir nog bättre framöver höstkanten.Hoppas allt är bra länge sen vi sågs.Kram

2008-09-01 @ 12:26:38
Postat av: Mia

Du är inte ensam. Jag har nästan tappat lusten för att blogg. Och kommentarer är jag numera världssämst på. :-(

Men jag kikar in här varje dag, även om jag itne kommenterar.



Undra vad du har för projekt på G idag då.... :-D

Ha en bra dag!

2008-09-01 @ 14:13:54
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0