Vilken kille!

Har nu varit på sista gången på hund kursen & det gick jätte bra måste jag säja. Carita vår ledare tycker att vi & våra jyckar har utvecklats mycke på den här kursen. Rhodesian ridgeback är en rätt speciell ras, är inga apport hundar heller så vi har fått slita ont ibland. Sedan när man gör en sak så är det på sin höjd kul en eller två gånger sedan tycker Kruse att han har ju gjort det där Är du trög matte eller ser han ut att tänka. Ibland tänker jag vilken tur jag kom på att jag skulle skaffa hund. Jag vet att många vart nog chockade när dom hörde att jag skulle göra det för att jag hat alltid varit katt människa. Fast jag har förklarat för många att när jag var yngre var jag mycke med Sussi (hon jag köpte Kruse av) & att jag sa alltid att ska jag ha en hund ska det vara en Rhodesian ridgeback. Dom påminner faktist till sättet om en katt...en stor katt...fniss.
Nu slappar jag lite sedan ska jag göra drikg till tugg, snurror med smördeg & västerbotten ost. Min syster AnnaLena gör en annan sort & en kompis Ingela en sort så det blir lite av varje till drinken. Tur att man har släkt & vänner...*L*
Sov gott nu alla!

Kommentarer
Postat av: Ulla

40 år. Hur känns det? Det låter som du börjar få koll på läget inför festen. Känns alltid bra att inte behöva stressa och att det finns familj och vänner som ställer upp. Ha en bra dag!

2007-09-20 @ 05:48:14
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: eva

Duktig vovve och matte! Härligt med hjälpsamma människor! Ha det gott!

2007-09-20 @ 09:35:48
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se
Postat av: Erkan

Hörru, nu när du börjar komma upp i ålder, hihi ;P , är det dax att även se över din tjänstepension, läs min blogg! :D Kraam!

2007-09-20 @ 12:40:24
Postat av: Mimi

Det är kul med hundkurser! Känner att jag och Lizzy behöver uppdatera oss lite ;-).

2007-09-20 @ 13:06:33
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: ejmis

Fullt upp inför det stora kalaset förstår jag =)

2007-09-20 @ 18:58:03
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Erkan

hihihi jag skojjade bara, du är ju ung ooch fräsch :) Jag ska kolla åt dig iaf, För vi har ju fkatiskt högst återbäringsränta så pengarna växer som attans hos oss :) Jag kan ju skicka ut en blankett och lite information till dig iaf :)

2007-09-20 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0