Vänner

Junitjej frågade mig om vänner.
Vänner för mig är bla nån från skoltiden men sedna vänner som man fått under åren.
För mig ska en riktig vän:
Nån jag kan skratta & gråta med.
Dela med & mot gångar med.
Lyssna när jag kanske har det jobbigt.
En vän för inte vidare nåt jag berättat.
En vän kan vara nån som jag inte talar eller umgås med varje dag men när vi väl hörs är det som att vi talades vid i går.
En vän ska tycka om mig för den jag är.
En vän ska bry sig om mig, hur jag mår.
En vän ställer upp                    .
Ja det här är väl lite vad jag tycker en vän ska vara. Även sån vän vill jag vara för mina vänner.
                                   image47

Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis!!!

2007-09-17 @ 01:30:08
Postat av: Maria

Tackar!

2007-09-17 @ 03:31:45
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mimi

Bättre att ha få riktiga vänner än flera ytliga... Vänner är härligt att ha!!!

2007-09-17 @ 10:26:50
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0