Tråkigt

Sitter här på jobbet & har lite tråkigt nu. Händer liksom inget men ska väl inte klaga rätt vare är så har vi fullt upp. Det brukar ju vara så ibland. Vi ska snart ge oss iväg ut i regnet & besöka en vårdtagare.
Lite deppad pga regnet, jag har inget emot hösten men regnet. Jag älskar när löven skiftar i vackra färger & himmlen är alldeles blå. Sedan kan man kurra ihop sig inne i värmen & tända massor av ljus. Jag är nog lite av en ljus missbrukare. Är jag hemma & ledig kan jag tända ca 10-15 ljus i min lgh. Så vackert med tända ljus, både vanliga ljus, värme ljus & block ljus.
Håller på med lite planering inför mitt kalas oxå, tänkte jag skulle åka in till Edeskola i morgon & kolla lite. Minns inte hur det var med disk maskinen där, kolla hur det ser ut med kyl & frys oxå. Kul ska det bli i alla fall med kalas, skulle aldrig kunna tänka mig att undanbe mig.
Det är mycke kalas just nu, i lördags var vi ju hos AnnaLena som fyllde 40 år & nu på lördag är det min svåger Anders som har 40 års kalas. Vilket kalasande det blir ibland...fniss.
I morgon ska jag äntligen till frissan, det blir färgning, slingor & klippning. Längtar för jag är så långhårig just nu. Så nu blir jag fin i håret tills på lördag!
Jag är så fundersam om jag ska gå ner till massage stolen sedan, det var länge sendan jag satt i den. Är ju så skönt, inte som riktig massage men toppen ändå.
Hoppas ni sover gott alla där ute. Nu är det bäst att arbeta lite!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå där borta! =)
Ja, nu ligger du förmodligen och sover, efter jobbet. Hoppas att det gick bra i natt! Ja visst är det underbart med ljus. Jag älskar hösten, faktiskt. Solen brukar alltid göra sånna färgkontraster i naturen då. Och all svamp som står i skogen..... (hoppas jag nu). Trevligt med kalas!!! Såna är alltid rolig att gå på. Men dom brukar ha en förmåga att komma i våger/perioder.
På Ede skola finns det 3 kylar och en vanlig halv frys sedan en frysbox. Och där är en vanlig diskmaskin. Har ju koll på det sedan bröllopet vettu!Ha det bra!!

2007-09-04 @ 07:21:45
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Maria

Tackar för upplysningen! Hade tänk fråga dig men glömt bort det.

2007-09-04 @ 07:30:32
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: yvonne

När blir festen????? Är det 30 du fyller eller?

2007-09-04 @ 08:02:55
Postat av: Maria

Men Yvonne läser du inte tidningen? Hade ju en helsida! 22/9 blir det.

2007-09-04 @ 12:41:08
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0