Regn

                                                    image42
Ja vad ska man säja...regn. Så typiskt eftersom min svåger ska ha sitt 40 års kalas & vi ska sitta ute & äta. Dom hade lånat ett stort tält & fixat men det ska väl gå ändå, huvudsaken vi kan sitta där medans vi äter. Hade tänkt åka med min kusin & hennes familj men jag ändrade mig, jag åker tidigare & hjälper dom lite med det sista. Kan vara bra att ha lite att fodra lite till mitt kalas. Man kan behöva hjälp när det blir min tur.
Kruse var inte överlycklig när vi kom ut & det regnade, han tror nog att han är gjord av socker den här hunden. Nå det vart ialla fall en kort sväng så han & jag fick lufta oss lite.
Pratade med Yvonne förut & Sofies jaktlag hade skjutit en älg nu på morgon. Synd att dom fick så dåligt väder första dagen på jakten.
Nä nu skulle man kanske prova & göra lite nytta här hemma.
Ha de så gott alla & vara rädda om er. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0