Nja

Var ner på affären & handlade några delar tänkte att i dag unar jag mig en pizza. Kan säja nu att det inte var mycket att hurra för. Tog en kebab pizza & inte var det mycke till kebab kött kan jag säja. En besvikelse vart middagen.  Ja så kan det gå, vill inte vara nån gnällis men visst ska väl fyllningen täcka pizzan eller?
Sov i alla fall som en stock i dag, hade ju hoppats att det fina höst vädret skulle vara fortfarande när jag klev upp. Även det vart en besvikelse....fy vad gnällig jag låter nu. Kan det vara en 40 års kris....fniss.
Nä nu ska jag röja undan tvätt & lite annat.
Kram på er. Du Junietjejen jag ska skriva sedan om vänner.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad tråkigt att pizzan var en besvikelse... =(

2007-09-16 @ 20:13:03
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0