Hej i natten

Sitter på jobbet & tar det bara lugnt, vi har tittat lite på Idol bidragen via internet. Många skratt blir det i alla fall. Egentligen så är det hemskt med förnedrings tv men man blir ju bryd över folk. Kan ingen anhörig eller god vän avråda en del från att gå dit. För hör man inte själv att det låter taskigt. Jag är inte själv nån sångare men har sjungit på en del revyer & teater uppsättningar vi haft. Själv tycker jag inte att jag kan sjunga & skulle aldrig komma på tanken att gå på en Idol uttagning. Skulle jag få för mig det hoppas jag att nån vän eller anhörig stoppar mig. Lite självinsikt kan ju vara bra att ha.
Har varit en rätt lugn dag i dag, började med en promenad med Kruse. Dusch sedan iväg & putsade fönster. Sedan hem & tog det lite lugnt, vilade eftersom jag skulle jobba. En sväng till AnnaKarin innan jobbet så Kruse & Indra fick leka av sig lite medans vi drack kaffe. Nu har snart den här natten gått...bara 3 1/2 timme kvar sedan blir det hem & sängen...skönt.
Hoppas det är bra med er alla där ute & ni jag blir så glad när ni kommenterar.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja jag ska snart ta å bestämma mig för en design. Men det är svårt ;-) Kramiz*

2007-09-11 @ 08:48:29
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0