Då sitter vi här igen

Jaha då har lugnet laggt sig över byn. Tänkte passa på att skriva ett inlägg men jag vet inte om jag har så mycket att skriva om. Hann inte med så mycke i dag när jag vaknade...sov till halv fyra i dag. Fast det var nog bra det så fnissiga som jag & Ingrid var innan vi fick gå hem på morgonen. Camilla en kamrat ringde från Stockholm & sa att hon tänkte komma till mitt kalas så det var jätte kul. Vi träffas inte så där jätte ofta men pratar på telefon några gånger per år & då är kackel som bara den. Hon & hennes flicka var till mig i sommar när dom var hos Camillas föräldrar. Viktigt att hålla kontakt även om det inte blir varje vecka men med oss gör det inget för vi surrar på när vi hörs eller träffas.
Nä nu tror jag att jag ska titta lite på Idol här på datorn.
Sov gott alla där ute.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vissa människor är man nära även fast man inte ses så ofta. =)

2007-09-07 @ 10:14:06
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0