Måndag morgon & mitt huvud känns så tungt.....

                                                                  image43

Så var det måndag. Känner mig lite som på bilden för att man har jobbat hela helgen. Ska nu vara ledig i natt som kommer men sedan ska jag jobba extra en natt. Sedan kommer lång ledigheten blir ledig i sju dagar. Inte helt fel måste jag säja.
I går kväll kom jag på att jag kanske ska bjuda hit några kompisar på lördag. Fixa nåt gott att käka & dricka lite vin. Så nu i morse ringde jag Lars & Lena, Lars var ju så gullig & bakade brödet till mitt kalas. Kul att ha nåt att se fram emot.
Nä nu blir det sängen några timmar.
Hoppas ni alla får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad lyxigt det låter med 7 dagars ledighet!! *L*

2007-10-08 @ 09:05:05
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Katrin

Skönt med lite ledigt för dig.

2007-10-08 @ 13:23:20
Postat av: Maria

Ja det känns jätte lyxigt att få vara ledig så länge...en lill semester.

2007-10-08 @ 14:39:10
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0