Fått lite gjort

Lite har det blivit gjort faktist, snart klar med städningen, gjort tacos till Bettan. Gjorde en liten paus för att åka & hjälpa Maria med lite saker. Fender & Kruse fick härja lite tillsammans så dom var rätt nöjda när vi åkte hem. Kruse ligger här nu & snarkar. Så kul att se dom härja tillsamans kul eftersom dom är han hundar båda. Vi har ju sätt till att dom fått träffas & leka med varandra sedan dom var valpar.
Nå vad har ni för planer i helgen då?
En undran till. Såg att man vill bevara äktenskapet....mamma, pappa barn. Vad säjer ni om det?
Kom på att jag kanske ska skriva vad jag tycker om det. Jag tycker alla ska få gifta sig oavsett om det är man kvinna, kvinna kvinna eller man man. Det viktiga är väl ändå att folk älskar varandra. Visst det står i bibeln att äktenskapet ska vara mellan man & kvinna men den boken har ju några år på skallen. Det finns ju fler saker vi inte följer där i. Nä fram för mer kärlek.
Puss & Kram på er.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Håller med dig, kärlek är viktigare än kön =)

2007-10-26 @ 16:08:18
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: My

Håller med dig oxå. Bara det finns kärlek så spelar könet ingen roll!
Ha en go fredagkväll!

2007-10-26 @ 17:36:28
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Mimi

Klart du får fråga :-)
Jag jobbar på Swedbank, telefon och internetbank som har öppet alla dagar mellan 07-23. Älskling jobbar inom industri som maskinoperatör. vanligtvis vardagar men ibland går han in extra på helgerna vid behov. Jag arbetar bara var sjätte helg men det är surt ändå .-)

2007-10-27 @ 00:30:44
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0