Vilket härligt väder

Tog oss en lång promenad på fm i vinter solen. Tyvärr gick jag ifrån cameran så det blev inga bilder idag. Det är så här det ska vara på vinter, sol, blå himmel, snö & 5-10 minus. Då är det som ett vykort.
Har grejat lite här hemma i dag...inte allt för mycket men något i alla fall.
Nu ska det bli middag, hade ett pizza kit i kylen så det blir det i dag. Bra för då har jag rester tills i morgon.
I morgon har vi planerings dag med jobbet från 8-17 men jag tänkte försöka smita lite tidigare eftersom jag ska jobba natten. Ska bjuda på fika på em sedan jag blev uppvaktad av mina kollegor. Blir saffrans bullar, pepparkakor & frukt. Kruse ska få vara hos Sussi i morgon så han lär ju vara helt slut när jag hämtar honom. Blir liksom full fart med dom andra hundarna, lite tråkig tycker han nog att jag är ibland. Bättre med hund kompisar kan jag tro.
Lyssnar på Radio rix, dom tar upp om man haft sex på udda platser. Lite kul att höra, tydligen är bilen, tvätt stugan & toaletter är popis. Bil har till och med jag testat...lite trångt måste jag erkänna men lite spännande...men det finns ju fler ställen....nu  rodnar jag....fniss.
Önskar er alla en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Jag ser inte dina rodnande kinder, men inte då du behöver inte rodna.. alla har vi säkert prövat på de där ställningarna lite var stans .. speciellt då åren var DÅ..
Jobba natt var jobbar du då? Kanske jag hört det, men du vet minnet är inte långt ..:-)
Ha de fint tjingelong

2007-11-27 @ 16:52:49
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Pialotta

Jaha nu vet jag så är det:-)
Hoppas du får en bra natt då.. måste vara ett tacksamt jobb du har.. många gamla är så ensamma. Har ju en mamma som är i behov av hemtjänsten nu både morgon och kväll.. jag är hos henne på dagarna efter sin hjärtklaffoperation.
Man blir lite mer insatt i vård och tjänster nu, kul att praktisera lite och ta upp nya kunskaper. Jag har jobbat inom vården i många år innan jag skadade mig .. det där är tungt oxså.
Ha de gott och tack för ditt svar, kram

2007-11-27 @ 18:55:23
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken bil var det? Inte micran väl?

2007-11-27 @ 20:59:29
Postat av: Maria

Anonym nej det var inte Micran.

2007-11-27 @ 22:30:17
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: My

Vykorts-vackert var det hos mig med igår, så ska det se ut nu vintertid! Inget slask tack!
Hoppas du har en bra dag på planeringsdagen! Kram

2007-11-28 @ 13:09:39
URL: http://myilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0