Snö

                                       image111
Vaknade vid halv ett i dag & när jag tittade ut så såg jag att det snöade för fullt. Drog genast täcket över huvudet & tänkte för mig själv att här stannar jag i dag, jag har mat, ljus, värme & även lite god dryck. Jag pallrade mig upp vid ett tiden & då började snö fallet avta. Så nu har jag dammsugit & sedan ska vi ge oss iväg ut på vägen. Ska åka till graven & tända ljus eller läslampan som vi brukar säja.
Hoppas ni har det bra & som sagt ha en trevlig dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Snö så härligt.. här har det regnat i dag och varit allmänt gråväder.. det blåser så man
får hålla i hatten:-)
Trevlig helg

2007-11-09 @ 19:13:27
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0