Hmm

ejmis undrade om jag varit på date i dag...men tyvärr så vart det ingen fortsättning på drömmen. Det var trvligt så länge det varade. Huga va tokiga vi är..asg.
Nä i dag sov jag till klockan 13 sedan drog jag ner på Stöde & fick torkar bladen fixade. Jag & Kruse åkte till Ingrid & Bessan sedan, snacka om att dom var glada över att få träffas. Man får passa sig för dom blir lite våldsamma dom "små" liven.
Sedan styrde jag bilen mot Sundsvall, Bydalen & bolaget först, sedam ICa Maxi, IKEA var tvungen & bunkra lite ljus igen. Sprang in på Birsta city en sväng oxå. Tycker det är lite rörigt där än, vet inte om jag missat men det skulle finnas nån tavla när man kommer in så man vet vart alla affärer är. Kanske det finns men jag har då inte sett nån i alla fall.
Kom inte hem fören klockan var strax efter halv åtta, fick skotta lite snö innan jag gick in. Slöat framför tvn nu. Tror jag lägger mig & läser en stund nu.
Kanske man får drömma nåt trevligt igen...fniss.
Natti natt alla tomte nissar!
                                      image120

Kommentarer
Postat av: Inger

Fick du skotta innan du kom in, oj vad snö ni har.
Här är det bara regnblask, trist.
Vad mycket du har hunnit med. Hoppas du drömmer om en tomtenisse..
Ha en bra fredag!
Natti från Tomten Inger

2007-11-30 @ 00:21:36
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: yvonne

Vilken gullig bild du hittat

2007-11-30 @ 07:36:06
Postat av: Mia

Jag längtar till det är helt klart ute i Birsta. För det är inte så skoj att handla när man hör borrmaskiner och massa oljud mest hela tiden.
Framförallt så är det röran man stör sig på.
Men nog tusan ser det ut att gå åt rätt håll. Så snart är det nog jätte-fint där ute.

2007-11-30 @ 13:07:59
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: ejmis

Skylten hittar du vid rulltrappan.

2007-11-30 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0