Vi segrade!!!

Vi har haft en jätte trevlig kväll tillsammans. Vart så glad att se att så många kom till brännbollen. Vi började med att alla gick en tips slinga som jag gjort...var så nöjd med frågorna. Sedan satt matcherna i gång. Det vart fyra lag, servicehuset, hemvården, sjukhemmet & skogsbrynet. Vårt lag tog hem segern så nu är vi såååå glada. Därför blir det vi som ska fixa nästa år. Mariana vann tips slingan på 10 rätt av 13. Hon fick 3 paket kaffe & peppar kakor, hon vart nöjd med priset eftersom hon ska ha konfermation. Sedan käkade vi, vi på servicehuset hade beställt kyckling sallad från köket som var jätte god. Jag & Katrin hade fixat kaffe till våra tjejer men det räckte åt fler. Jag satt kvar ett tag & surrade med folk. Agnetas dotter Linda kom dit, hon hade kommit hem från Australien i dag så det vart ett kärt återsende. Hon hade varit borta i 6 månader så vi vart lite tårögda där.
Nä nu kallar tvättstugan...bäst att tvätta lite innan torsdagen.
Må så gott alla & komihåg att njuta av vårsolen

Kommentarer
Postat av: sofie

Hm, om vi hade haft regler för sneslag så...hade vi vunnit. Hahaha! Närå, grattis till vinsten, ser verkligen fram emot nästa år! Kram**

2007-05-23 @ 14:43:31
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: ejmis

Har ni ofta såna där grejer på jobbet? Låter mysigt och kul! Hoppas du får en bra semester om vi inte "hörs" innan du åker.

2007-05-23 @ 20:26:42
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Sofie nu ska du inte vara sån...*L*
ejmis det är bara andra året vi har brännboll men nu ska det vara en tradition. Jag ska verkligen njuta av min semester

2007-05-23 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0