Varit på rymmen

I dag var vi upp & hälsade på mamma, Lisa jobbade i dag så när vi kom var det dusch dax. Inte så populärt. Vi drack kaffe & surrade lite. AnnaLena(min äldre syster) ringde så sedan bar det iväg över till henne. Hon stod & kastade ved, själv avböjde jag att hjälpa till. Har lite tränings vert efter att jag hoppat studsmatta med Adam & Matilda i går. Peppsi vart inte glad över att se Kruse, morrade & skällde i vanlig ordning.
Nu ska jag ta & göra ett litet ryck i mitt kära hem. Jag går ju på lång vecka nu & då blir det inget gjort här hemma.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Riktigt nära alltså, Matfors här...

2007-05-07 @ 22:30:19
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0