Sommar & sol

Vilka härliga dagar det varit nu, massor av sol & värme. Man känner hur man blir på bra humör när man ser solen skinna. På torsdag måste det ha varit varmaste dagen, satt ute på ute platsen & det var totalt vind stilla. Jag & Kruse var ner i Ljungan & svalkade oss, synd att det är så mycke dy på botten. Kruse såg lite fundersam ut när jag klev i. Nåja det svalkade skönt.
Senaste dagarna har vi varit rätt lata, man orkar inte fara runt för mycke heller i värmen men vad gör det allt är ju kvar. Sedan har jag passat på att hälsa på vänner. Det är viktigt att man inte glömmer bort dom.
Var bort till AnnaKarin på examens kaffe på fredagen. Stackars Andreas fick inte gå på den, han var full med vattenkoppor. Hade köpt med lite gotta till dom & lotter till AnnaKarin som går på kryckor så nu hoppas jag hon vinner nåt. Köpte en Harry själv tills i morgon...nu ni ska jag vinna alla dom där miljonerna...risken är nog inte allt för stor men jag är ju med i alla fall.
Var till AnnaLena oxå, fick vara lite smak råd ang maten på söndag. Vi ska ju dit & fira Anettes student. Hon är ute & svirrar tre kvällar i rad hon...att hon orkar men hon är ju ung hon...*L*
Kruse fick åka till Fender & leka lite med sin bästis. Snacka om att bli glada när dom ses, det blir fullt ös när dom kommer i lag. Men oj va dom blev trötta Kruse åt när vi kom hem vid åtta tiden sedan har han sovit. Själv satte jag mig i soffan & zappade runt lite njöt av en dring, Baccardi Razz frusta hallon & sprite. Jätte gott var det.
Nä nu blir det sängen känner jag, satt vak torsdag natt & jag sov inte så länge i dag så ögonen börjar bli tunga.
Natti natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0