Så var det midsommardagen

Jaha nu har midsommar afton varit & jag jobbade i natt & allt var väldigt lugnt. I går skjutsade jag hem Anette från Huberget, hon hade jobbat där hela dagen. När vi kom hem till dom så hade jag en sån tur att dom skulle till att grilla så då stannade jag & Kruse så vi fick käk. Sedan var det till att ge gärnet till jobbet.
Jag förstår att snart börjar många vakna till liv efter olika partaj med huvudvärk & lite sånt själv mår man prima bara lite trött ska jag erkänna. Så nu blir det sängen för mig.
Natti natt eller god morgon ska man kanske säja.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ingen huvudvärk idag men lite seg är man allt..det blev ju senare än vanligt igår...

2007-06-23 @ 10:24:50
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

Javisst har vi det.=)

2007-06-23 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0