Rörigt

Tänk när jag ska städa blir det bara rörigare & rörigare men sedan helt plötsligt så är allt klart...men inte än har jag kommit till det stadiet. Just nu bara rörigt men jag ser en ljusning. Ska ta en paus & fixa lite käk nu tror jag. Har hunnit varit till Stöde en sväng & träffat Bettan. Hon är här på scout läger, har inte träffat henne sedan vi var till Stockholm med henne i påsk & firade hennes 40 års dag. Så det var så härligt att få krama om henne ordentligt. Vi hann surra lite oxå innan hon var tvingad att ta hand om barnen igen. Var in & handlade lite oxå, Kruse fick ett märgben som han ligger & gnagger på nu. När jag kom till Stöde kom jag på att jag startat tvätt maskinen men glömmt tvätt medel...nu börjar demensen kanske lika bra att söka annat boende. Man blir lite rädd ibland! Nej bäst att fortsätta här. Hastar iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0