Oj då

Tog det mest lugnt i går kväll, plockade lite & diskade. Vart sittandes i soffan sedan. Tänkte gå & lägga mig men då började CSI, ett gammlt avsnitt men jag hade inte sett det. Somnade naturligtvis & vaknade med världens sendrag. Skrek rätt ut så jag väckte nog hela Edeforsen, nå så hemskt. Nåväl det gick över till slut & jag kunde borsta tänderna & gå till sängs. Sov ovaggad sedan. Nu ska jag göra ett ryck här i röran, rivit ur sängen & ska ta & tvätta lite, blir nog fönster putsning oxå.
Ha en bra lördag så hörs vi nåt mer.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det är inte roligt att vakna med sendrag..förr gjorde jag det ofta men nu var det tack och lov länge sen.

2007-06-16 @ 13:43:39
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0