Hej & hå

Gud vad tiden går. Sov bara till 12 i dag, vet hur det kan bli när man sover för länge då får man vara uppe en extra natt. Pallrade mig upp & fikade lite sedan åkte jag till mamma. Lisa som jobbade idag så hon passade på att åka & handla medans jag var där. Sedan åkte jag & handlade lite blommor & planterade åt mamma. Så nu hoppas jag det blir bra när dom tar sig lite. Var lite utplockat med blommorna borta i Hammar.
Så nu är vi äntligen hemma & ska ta & käka lite. Var lite lat så det blir rostbiff, potatis sallad & en grönsallad. Ska ta & plocka lite här hemma sedan...fy hur det ser ut här man kunnde tro det var en riktig lat mask som bor här....*L*
Här är en bild på min mamma & Kruse...inte tagen i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0