Då var det slut på ledigheten

Jaha då var det slut på ledigheten, börjar jobba i natt men det ska väl gå bra. Har bara en jobb period kvar sedan är det semester. Fast det är lite deppigt att jobba midsommar skulle ju gärna gått på parken men jag säjer som askungen -Vad är väl en bal.....
Har varit & fikat hos Sussi i morse, hon mms till mig, jag hade fått dagens ros i Dagbladet av min kusin Monica. Sedan har jag varit & putsat fönster, skulle ju behöva ta mina oxå. Var in på ica en sväng så det vart jordgubbar, tog med dom till AnnaKarin & bjöd dom. AnnaKarin den stackarn var i kontakt med vårdcentralen i går, det var en spricka i foten så hon får räkna med två -tre månader innan den är läkt. Fast allt kunnde ju vara värre eller hur???
Har precis smaskat i mig sill & potatis...mums va gott det var. Så nu ska Kruse oxå få mat sedan ska vi sova en stund innan jobbet tänkte jag.
Kom ihåg att njuta av livet kära läsare, ta vara på alla fina stunder med era vänner, nära & kära. För att en dag kan det vara för sent. Vi vet inte vad som väntar runt hörnet. Omge er av posetiva människor negativa människor har en förmåga att ta så mycket energi av oss.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja fy för "energitjuvar"!

2007-06-13 @ 18:52:00
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: carro!

Mycket bra skrivet, Maria! "Energitjuvarna" försöker jag göra allt för att undvika! Det finns så många glada människor som man blir possitiv av, så varför ödsla tid på jobbigheter.... Ähh, sånt trams! Kram

2007-06-13 @ 22:40:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Helèn

Håller med dig! Människor som bara pratar om sitt o beklagar sig och aldrig tar sig tid att lyssna på andra får byta sitt umgänge ofta.

2007-06-14 @ 12:30:02
URL: http://helenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0