Askungen

Jaha då sitter man på jobbet, har inte fått varit på parken & svängt mina lurviga ben. Men jag får säja som Askungen -Vad är väl en bal på parken..den kan ju var tråkig eller....kanske underbar...*L* Hoppas ni som var där hade kul...nja inte för kul.
Ska inte klaga nu har jag bara drygt 14 timmar kvar sedan är det semester ända till 25 juli. Ska försöka börja packa lite när jag sovit i dag så jag kommer iväg skaplig tid på måndag. Tänkte inte sova allt för länge då. Blir nog i stugan hela semestern om inget annat händer. Som jag skrivit förut så ska mamma, AnnaLena, Birgitta & Adam komma den 2/7. Dom ska sova där i 3 nätter, gick ju bra ifjol så det ska väl göra det i år oxå.
Tyvärr har jag ju inte tillgång till nån dator då så det blir inget skrivit här då. Ev kanske jag går in på videoteket i Sollefteå dom har datorer. Så då kanske det kommer nån rapport om hur semestern är. Ska i alla fall bli skönt med semester, mycke läsa, promenader & njuta av livet.
Hoppas ni sover gott alla själv ska jag söka mig nån tidning att läsa. Bara 3 timmar & 45 minuter kvar av detta pass.
                                                                                                  245221-22
                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du kan uppdatera någon gång under semestern så jag får veta hur du har det..=)

2007-06-24 @ 10:06:52
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Caroline

Hoppas du haft en trevlig midsommar!!

2007-06-24 @ 17:02:40
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Miriam

Låter härligt med semester!
Hoppas att midsommaren var bra, trots jobb!

2007-06-24 @ 20:25:18
URL: http://petalen.blogg.se
Postat av: Maria

Ska försöka det ejmis.
Ja då jag har haft en trevlig midsommar Miriam & Caroline trots jobb.Inge synd om mig alls...fast visst hade det varit kul att få gå på parken.

2007-06-25 @ 01:12:11
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0