7 timmar

Tänk att snart är det bara 7 timmar kvar till semester!!! Min stackars kollega får lyssna på mig när jag räknar ner hela natten...asg. Tänk vad lätt road man är ibland.
Har haft en härlig eftermiddag, åkte fram på Stöde & tänkte hälsa på folk. Hamnade hos Inger & Kent. Där vart det glass & kaffe, surrade på så det vart middag oxå innan jag åkte hem. Kruse härjade runt där som en vilde, hoppade i dammen & har nog skrämt slag på fiskarna som finns där. Vart en snabbis hem & sedan åkte vi till Kruses kompis Fender, dom ska ju inte träffas på ett tag nu. Fast jag hoppas att Åsa & Maria håller det dom lovat. En tur upp till oss i stugan.
Nu ska jag ha brandskydds rond med en vikarie från sjukhemmet.
Natti natt på er ute i cybern.

Kommentarer
Postat av: Maria

oj då det vart fel. Ska vara 6 timmar kvar när jag skrev inlägget.
Fast nu har det gått en timme till...de ni!!!

2007-06-25 @ 02:09:46
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: yvonne

väl unnt min vän. Hoppas du får njuta å koppla av .du kan väl höra av dig . Kör lugnt bara. kram

2007-06-25 @ 08:15:25
Postat av: ejmis

Jag får hälsa dig välkommen in i semester-världen då!
;)

2007-06-25 @ 09:46:52
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: erika

Jovars, midsommar var helt okej :)Härligt med semester, mamma berättade igår att du skulle upp till stugan och hon tänkte nog komma och hälsa på :) Hoppas du får en underbar semester :) Sköt om dig!Kram!

2007-06-25 @ 10:59:49
URL: http://www.erikautterberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0