Ej gjord av socker

Skulle gå en promis med Kruse hade bara kommit en bit vad händer då jo det börjar regna. Fast vi fortsatte en bit till...tur att vi inte är gjorda av socker.
Nu ska jag göra mig iordning sedan ska jag & min kamrat AnnaKarin åka till sundsvall. Det var ett tag sedan vi gjorde en sån utflykt så det ska bli kul. Riktift rå om varandra för det blir inga barn eller hund som får följa.
Viktigt att vårda sina vänner kom ihåg detta.
                                                                                                   image12

Kommentarer
Postat av: Erkan

Jag funderar ibland på att skaffa ett husdjur jag också bara för att skippa känna mig så ensam. Ja det är fruktansvärt att vara så åkrädd. Har jättesvårt att åka bil med andra :/ Jag måste därför söka hjälp, för det är skitjobbigt.

2007-07-30 @ 13:06:39
Postat av: ejmis

Jätteviktigt!!Hoppas ni får en bra dag!

2007-07-30 @ 14:59:17
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0