Vatten över huvdet

När jag kom hem från mamma så tog jag & klippte mitt gräs. Sedan fick jag ett tokryck, jag var till Rut vår granne & lånade häck saxen. Vi i vårt hus har bara en liten bit häck kanske två meter men ack så vild vuxen. Denna gav jag mig på med liv & lust, var lite orolig ett tag att det skulle bli kaos. Det vart inte vackert men bättre tycker jag i alla fall. Åsa & Emelie for iväg & köpte glass, har man inte dom bästa grannar så säj. Tur i dag oxå. Emelie kom ut med melon åt oss oxå. Nå väl häcken lever än så länge & jag oxå men jag ska erkänna att man blev trött i armarna även om det inte var en jätte häck. Jag blir nog ingen trädgårds mästare i alla fall. Har nog inte den falenheten. Tänkte ett tag om man skulle format häcken till en figur...fniss...skoja bara.

Nu så har jag fått mig en förtjänt dusch. Så nu blir det nog slappa resten av kvällen.

På återseende.245221-19


Kommentarer
Postat av: Mia

Aj, aj....träningsvärk!!! Eller?? *L*

2007-08-23 @ 19:56:12
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Maria

Jo då Mia det känndes lite i armarna i morse men inte så farligt som jag trodde.

2007-08-24 @ 15:44:29
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0