Underbart

Kan man bli annat än glad när man ser vädret. Vaknade strax före 9 & solen sken & glad vart jag.  Klev upp & fixade lite för att sotaren skulle komma & ta fläkten. Sedan så satt vi ute jag & Kruse, jag med en kopp kaffe & njöt av solen. Emelie kom så vi satt & surrade lite, efter en stund kom även Åsa. Hon har jobbat i natt. Nå väl till slut kom vår sotare & fixade våra fläktar. Rätt bra för jag kom mig för att torka krydd hyllan & det var då välbehövligt...fniss...det var ett tag sedan.
Men visst har jag väl rätt att man blir på bra humör när man vaknar av att solen skinner & man kan ta en kopp ute i det fria. Man ska njuta även av det lilla tycker jag. Ni kan väl skriva & berätta vad som gör er glada.
Nä nu ska jag åka & få en kopp kaffe hos min mamma:
Njut nu alla där ute!

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag håller med dig fullständigt. Lycka för mig just nu (i det lilla) är att kliva upp på morgonen ta kaffe koppen & sätta mig på altanen och NJUTA av det fina vädret!(oj vad vuxen ja ält nu, fniss) KRAMIZ**

2007-08-23 @ 15:48:30
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0