Trött

Orkade inte blogga nåt i går. Kom hem igår morse från jobbet trött som bara den. När jag sov som bäst vaknade jag vid halv ett, nån knackade på hos mig. Yrade upp & försökte hitta nån tröja att ta på mig, då slog porten igen. Grrrr tänkte jag & tittade ut, två välklädda män var det. Jag fick för mig att det var jehovas vittne så jag bryde mig inte, talade med min granne Rut & precis då knackade dom på hos henne. Hon gjorde som mig struntade i dom. Fast egentligen vet vi ju inte om det var jehovas. Skit detsamma.
Nu har jag kommit hem från en natts arbete & hoppas inget ska störa mig i dag. Har ont i halsen & känner mig lite små krasslig men ändå inte sjuk liksom. Det går väl om sig hoppas jag.
I kväll ska jag & Kruse börja en hundkurs & det ska bli spännande för vi har ju inte gått nån kurs förut.
Nä nu blir det bingen.
Ha så bra i blåsten som härjar ute själv ska jag på dejt med John Blund nu.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det är många som är så där lite småkrassliga med ont i halsen nu, hoppas du piggnar på dig snart!

2007-08-01 @ 13:55:37
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helèn

tänk om dom var från Svenska spel och skulle dela ut din miljonvinst....:)

2007-08-01 @ 15:37:51
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Maria

Oj Helen det tänkte jag inte på...tur att jag har så mycke pengar ändå...fniss

2007-08-01 @ 17:58:34
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0