Små tråkig dag

I dag har jag haft en små tråkig dag, inte gjort nåt speciellt alls. Började med en promenad med Kruse, sedan vart det tvättstugan. Klockan 15 skulle jag hämta Matilda vid bussen, Lena (min brors sambo) skulle hämta henne här. Lena & Gustav hade redan kommit när vi kom hem till mig så jag vart lite bryd, trodde dom skulle komma senare eftersom jag skulle hämta Matilda. Matilda & Gustav lekte lite med Kruse & hans nya boll, han fick den av Birgitta när han fyllde 1 år. Var på affärn en sväng innan jag satt mig i lugn & ro & slappade. Jag hade köpt aftonbladet, bilagan som är på lördagar innehåller korsord & jag klara att lösa dom. Inte illa...men det är bara dom lättaste men en då. Känner mig så duktig. Jag lyckades somna i soffan i över 1 timme när jag skulle se en film tidigare i kväll så nu får man väl hålla sig vaken halva natten.
Tja det här var lite av min lördag....inte mycke som hänt. Jo föresten min klåda är mycke bättre i dag. Så det är jag sååå tacksam för.
Ska sätta mig med en god bok nu tror jag så jag önskar alla läsare av min blogg en god natt.
                                                                                                 image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0